Alla inlägg under juni 2010

Av Linnéa - 19 juni 2010 23:32

Godkväll på er alla!

Lite slarv från min sida, jag har inte hunnit att uppdatera så som jag hade tänkt här på bloggisen. Men det ska jag ändra på =)

Mycket har hänt och mycket kommer att hända. Jag börjar mitt vikaiat nu på måndag!!! Är verkligen förväntansfull i detta läge. Ska verkligen bli roligt att ta fram kökskunskaperna och laga litta mat :)

Snart är det även midsommar och snart har detta året gått känns det som…..

Snart fyller lille Ponti år =)))) Kan knappt förstå att ett år redan gått. Ja och jag säger fortfarande ”lille” men  faktum är att han alltid kommeratt vara lille lille  söte sockertoppppiiiiii.   

 

Det är så roligt att se nu när Ponti börjar bli stor, först nu har han börjat säga ifrån när andra hundar är för "på" honom. Vilket jag tycker är super! Allt går bara så bra, träningen går frammåt lekandet går fram och allt är så roligt! Har aldrig förstått mig på de människor som säger att man efter ett tag tröttnar på de vanor man skapar med sin hund.

Jag är fortfarande lika exalterad och lycklig när vi går och promenerar på morgonen/dagarna som jag var aldra första dagen Ponti var hemma hos oss! Aldrig kommer den känslan att försvinna! Så efterlängtad som Ponti har varit, det finns inget bättre :)

Ja det var en liten parantes som jag ansåg att jag får klämma in nu när jag hör Ponti snarka Hihihih


Imorgon söndag, sista dagen innan jobb :) Måste vila upp mig så min förkylning försvinner helt :)

Men nu till det bästa!!!!

Idag vart vi i Revingeskog, vi åkte dit för att plock kantareller och springa med Pontis!

Vi var där i kanske 20 minuter sen börjar det regna! oc regna ännu mer... Så vi fick åka hem igen. Men mys och trevligt var det!


Så här kommer Modellbilderna på Ponti! Titta och njut :)

Kram Kram

   

   

Bilden ovan är min favorit!!!! Man kan inget annat än att smälta och bli förälskad i ögonen:)

     

  

Ovido - Quiz & Flashcards