Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 25 november 2010 17:59

JuleMYS känsla, snö.. kan de bli bättre .. :) jaa förkylningen kunde iof försvinna.. men inte klaga här inte :)

  

  

  

 

PUss o kram!


Av Linnéa - 23 november 2010 13:51

Ja och de är precis hur de var också.. mysigt!

INte hunnit skriva så mkt på sistone.. ska försöka ändra de! På allvar denna gången

hehehe

Tills dess lägger ja upp några bilder!

Puss & Kram

  

  

   


:)  

Av Linnéa - 7 november 2010 16:51

Ja nu är de mörkt ute, dags att tända alla värmeljus nu...

Gillar när  de finns massa ljus runt en,, det blir liksom så mysigt =)

Imorse gick vi till rastgården på vår promenad. Där träffade vi Kärstin & Robbin, så pojkarna fick leka av sig lite...

 

Nej men nu är de tid för lite slappeTIME

 

puss

Av Linnéa - 6 november 2010 12:36

Hur kan man i brist av tid lämna bort sin hund efter två år! Vet att jag nog skrivit om något liknande innan, men blir lika arg varje gång. Tittade lite på annonser (hund) igår, och så ser jag en bild på en Berner sennen, de första ja tänkte var att de vill ha hunden till avel (i och med de va en vuxenhund på bilden) Men sen när ja kiickar in på bilden så ser jag att de vill hitta ett nytt hem till deras hund. Och de kvittar om de är en berner eller en jakckrussel, jag tycker det är fel och fruktasnvärt att göra så. Att bara gör sig av med sin hund, pga brist av tid, eller pga av en flytt. När man skaffar hund bör man veta vad man ger sig in på, men tydligen vet många inte de, eller så saknar de helt enkelt hjärta.

Jag skulle aldrig kunna lämna bort Ponti nu pga av något skäl, skulle gjort allt för att lösa situationen... jaa jag var bara tvungen att avreagera mig lite här på bloggen...

 

Men nu till något helt mysigare, bilder på Ponti och hans två tjejer=)

  

Ponti & Selma, träffade dem vid affären och de blir ju lika glada varje gång, med sina skutt lekar ;)

   Och sen blev de lite mys med Spray :)

 

Så.. nu ska ja fixa lite färskpressad juice.. av clementiner.. de ni :)

Ha de så bra! kram kram

Av Linnéa - 3 november 2010 12:52

Åhhh igår rensade jag lite bland mina bilds på datorn.. och medan ja gjorde de så tittade ju jag igenom lite bilder på när Ponti var liten. Fyyy vad tiden går snabbt. De känns inte bra tycker ja... redan ett och ett halvt år är lille fläkten och de känns som en blinkning nästan.

Idag blev vi åter igen blöta när vi då var ute. Men jag har hittat en superbra regnjacka som hängde i garderoben ;) heheh Den läcker inte vatten o dessutom släpper den igenom luft så man slipper bli så klibbig o svettig som man annars blir i regn jakor :) En liten parantes bara!

onsdag idag, de betyder kurs på kvällen.

Bakade kanelbullar igår.. o de blev bah så mumsiga! älskar de där med att baka!

 

  

 

Pusssss&kram från oss  

Av Linnéa - 1 november 2010 09:39

Godmorgon godmogon!

Idag käner jag mig för att fotta lite,,, så de blir nog att ta kameran med sig när vi ska ut!! Från de ena till de andra så funderar jag på vad jag ska laga för mat idag.. ett dilemma många gånger, men de löser sig =)

De var Hallowen i helgen, jag som var helt säker på att de var nästa helg, som man kan ha fel :)

 

Nu rusta Ponti påsig, dvs han är redo för att gå en promenad!

puss på er sålänge....

Ovido - Quiz & Flashcards