Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa - 25 juni 2011 18:41

Hej på er alla som brukar ta en titt här på bloggen! Som ni kanske har märkt så har jag inte uppdaterat på hur lnge som helst.. finns dock en "liten" anledning till detta. Jag och mamusia kom hem från Kroatien alldeles nyligen, så vi har varit borta och haft det bra :)

KOm hem till ett kallare Sverige.. men det var skönt det också..Men så mycket vi saknat Ponti.. jag är fortfarnade uppe i varv av att ha honom vid mig likadant han hehehe Och nästan hela kvällen igår så ville ponti mysa och han ville sitta i mitt knä... och han lät mig inte titta på tv för han ville ha så mycket kärler :) och han bet mig på näsan som han brukar :) Inget hårt bett utan ett super fint nosbitande som bara han gör :)

 

Åhh vad jag älskar den lille knoppen..

 

Idag gick vi hela vägen in till stan från papsen... och det är en himmlans lång bit men det var skönt och vila gjorde vi på vägen ett antal gånger :) vattenpaus måste man ju ha! Och sen när vi var framme i stan så tänkte jag att jag sätter mig på en bänk så vi får vila.. så hoppar ponti upp på bänken och sätter sig.. och efter ett tag lägger han sig... det var rikitgt många som skrattade och tittade :) Han är ju ingen liten hund precis... men vem säger att stora hundar inte får sitta på bänkar..?? :P

Men nu ska jag göra lite fruktsallad ;D ha det så bra allesammans och hoppas att midsommarn var minnesvärd :)

       

 

Av Linnéa - 8 juni 2011 02:09

Hej alla...

Ja jag kan inte riktigt sova,... eller är det Ponti som kanske inte kan sova som håller mig uppe:) Men han har börjat snarka nu så kanske kan jag beslag ta sängen då :) Ush ja han tycker inte om denna värmen vi har nu.. det är för varmt för hans smak. Vi var ute idag vid halv sju tiden (morgon) och då var det alldeles lagom i luften... så det blir nog att ställa klockan fram över i sommar... så man får sin dagliga dos av motion :)

Varit på studentfest idag också.. vilket var hur trevligt som helst:)

Dessutom grillade vi här om dagen.. årets förrsta grill.. de ni! Kommer lite bilds på det nu, ha det så bra! Puss & Kram

         

Av Linnéa - 5 juni 2011 17:39

Sommaren är häääääär!

Ja det stämmer, och det är så skönt (för oss då) Tycker synd om Pontis och alla andra vovvisar... kan inte vara roligt att gå med vinterjacka i denna värmen om man jämför det med lillens päls.. men man får överleva denna sommaren också med mycket bad i havet, precis som Ponti älskar. På tal om det så var det premiär för första doppet igår. Så här kommer lite bilds! Ha det super tills nästa gång!

PUSSSSSSSs

         

Ovido - Quiz & Flashcards