Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Det slog mig, bloggen!

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton!

Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidigare" dock. Nu har det inte blivit av.... tråkigt faktiskt..

Men jag kanske skulle testa att blogga igen, se om det finns tid till det? Och hitta alla bloggar jag brukade titta in på, japp det ska jag göra :)


Väldigt mycket har hänt sen sist jag var här... vet inte äns vart jag skall börja, men en sak kan jag ju nämna. Jag och Ponti har flyttat till vår egna lilla lägenhet, vårt alldeled egna lilla krypin!


Men mer om detta, en dag då jag är lite piggare.. kanske då :)

hej svej på dej som kanske tittat in!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Av Linnéa - 1 maj 2012 20:47

  Hej alla ni som brukar titta in ibland! Ett sådant här långt uppehåll ifrån att blogga o lägga upp bilder har jag nog aldrig haft... Har bara blivit så... Men så nu fick jag lust att logga in och se vad som händer här ute på bloggvärlden :) ...

Skapa flashcards