Alla inlägg under maj 2010

Av Linnéa - 26 maj 2010 20:10

Ja denna värmen,  jag klagar inte men kan klaga lite åt Ponti, ja han tycker det  kan blir för varmt ibland, hihi men tur att man kan ha vattenkrig och åka till Lomma och bada =))

Men så skööönt nu när dagarna är så härliga, man kan va ute längre och bara sitta/ ligga under ett träd i skuggan samtidigt lukta på både Pontislukt och gräslukten ,, Ja Det uppskattar jag !

Ja men det  här var en mini uppdatering som jag kom att tänka på nu, och nu kommer lite bilder från en sommriiiglommis dag i veckan!

Ha de så bra!!

Pussss& Krammmm från oss!

  

  

  

  




  

Maj

Av Linnéa - 5 maj 2010 13:48

:

Jaha nu är vi inne i Maj månad,, tiden rullar minnsan på...

Nu på fredag åkar jag och gänget till Polen :) Ska bli trevligt att koppla av i en helg!

Och snart åker mamusia och jag till Grekland... Ja det stämmer min tjugoårs present :))))))

Så nu lääääännngggtttar jag rätt mkt:)

Fått ett sommarvikariat som kock i sommar, och det är jag super glad över.

 

Kan även berätta att Ponti har fått en "liten "lillasyster" Hihihi Carma heter hon.Och ja hon är ju verklgen en mini mini! Som reklamen för panodil, är man stor ska man hjälpa till. Och ja Ponti beskyddar henne!



Sedan har vi även grillat för första gången i år. :)

Så här kommer lite bilds från den dagen/kvällen !

 

Och de härliga bilderna får börja med en härlig inkräktare på den söta nosen, en liten potatis bit!!

                   


Och sedan har ju Ponti även fyllt år =) 10 månader.. ja han börjar bli en stor pojke!!!    

  

Törnrosa på balkongen :))


Nej men nu ska jag iväg och jobba, så det var lite uppdatering för er som tittar in här!

 

Puss & Kram från oss  

Ovido - Quiz & Flashcards