Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Lite ifrån Lördagen & Söndagen :) !!!!

Av Linnéa - 9 november 2009 18:51

God kväll!

I Lördags badade vi Ponti för första gången. Tyckte dte var riktigt roligt att bada honom, också en av de grejerna jag har velat göra:))

Så här kommer två fina bilder på lillen :)

  

Ja man kan ju inte alltid vara puffig! Hehehe

  

Och denna bilden blevden bästa på hela den kvällen.En liten mormor om jag får säga så :) Hihih, Och tungan i varv är ju bara så coolt!


Igår var det Söndag, och inte vilken söndag som helst. Igår var vi nämligen på utställning med Pontisen (Malmö Valp 8 Nov 2009) :)


Vi träffade Rosie, Harry & lilla Saga, och det var så roligt att få träffa dem igen. Och Saga som blivit så stor sen förra gången vi såg henne. Men hon är ju så liten och nätt om man jämför med brorn hennes. :)


Det var första gången för oss i ringen. Jag måste säga att jag var nervös innan vi skulle gå in, men sen när jag satta foten i ringen och hade Ponti vid min vänstra sida så släppte allt. Precis allt:)

Jag såg bara han och mig! Det var vi två mot alla, och det gick jättebra för oss. Jag är stolt över vår insatts. Vi kom på 3:e plats. Så jag kan ju inget annat än att leSkrattande.


Rosie & Saga var också jätteduktiga. De var så fina tillsammans och Sagas svans älskar jag! Den var ju igång hela tiden! :) hehe, Rosie & Saga kom på 5:e plats. Grattis en än gång tjejer :)


Här kommer lite bilder från utställningen.

Mamsen tog så många bilder igår, men kameran var konstig så det blev inte så många som blev bra:/ Synd, men tack mamusia:) Vad skulle jag gjort utan dig:)Kyss

  

Precis innan allt folk & hundar kom. :)

  

Mamsen tillsammans med syskonen, Saga & Ponti:)

  

Först ut var vi! Så vi tog takten och ökade tempot sucssesivt !!!

  

Rosie & Saga! Ser bra ut :)

  

Någonting intressant!!

Hmmmm,,, kan det vara en massa leksaker & ben? :)

Bror & syster!

  

En glad och nöjd Ponti, och ännu gladare fotograf :P hehehe.

Kicken jag fick när vi tävlade vill jag känna igen, jag vill tävla igen! :=) Så jag ska hålla utkik efter utställningar och jag ska träna med Ponti! Lite varje dag, och sen kommer vi båda bli champions :) Hihihi. Ja efter i söndags är han min "lilla" Champion!


Vill bara säga tack igen för alla bra råd & tips jag fick av dig Rosie, det var snällt att du ville dela med dig av dina kunskaper :) och det var jättetrevligt att träffa er igen, och "bert" är så fin :) Hihihi



Detta var lite kort om den givande dagen igår!

Nu ska jag ut och leka lite, hör lite skäll i köket.


Ha det aså bra!

Puss&KramKyss



 
 
Rosie & Harry§

Rosie & Harry§

9 november 2009 21:10

En söt blöt Ponti:)
Du var super duktig i ringen och det ska bli så roligt att få följa eran resa i ringen.
Och tusen tack för den goda maten och trevligt sällskap.

Sköt om er stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eleo61

14 november 2009 16:58

Det är bara att älska er utan gränser mina barn, duktig Linnea och duktig Ponti/hårda kramisar mamsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards