Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Idag är det Pontis dag :)) Hihii

Av Linnéa - 26 november 2009 14:25

Skrattande

Idag är det torsdag (den 26 november), men inte vilkten torsdag som helst ! Idag blir vår Ponti fem månader, så han är en stor pojke nu :) hihih

 

  

Hihihi..


Ja, nu sitter jag i köket tittar ut och det regnar så mycket att man bara ser dropparna forsa mot rutan. Ponti är upptagen med sitt baconfyllda ben och mamsen håller på med middag. Alla gör vi någonting :)

 

Ikväll ska vi även gå på bio, vi ska se filmen "New moon". Hyrde ettan i förra veckan, den var riktigt bra. "Twilight". Så gillar ni lite sago - fantasi stil så rekomenderar jag den filmen starkt :)


  


Måste även säga att jag längtar efter julen. Längtar efter julstämmningen, lukten av nybakade lussebullar. All god mat, den stekta karpen, äta sill "i vatten" med kokt potatis. Och klä granen medan vi lyssnar på Classesjulskiva. Ja jag längtar.

Men dena längtan uppfylls snart.... bara att vänta man väntar ju aldrig för länge om man väntar på något gott. eller hur man brukar säga :)

 

Kram!!


 
 
Ingen bild

eleo61

27 november 2009 10:40

Vad tiden går fort-egentligen vill inte det, men jag kan bara minnas: dagen när vi skulle hämta vår Pontis och våra förberedelse-FANTASTISKT UPPLEVELLSE, stunden när han bajade i mitt sovrum och jag bara stod där och skrek ...Linnèa,Linnèa kom han bajsar... he he he skratade vi efteråt, första utflykt med honom, när han börjde tappa tänderna och så klart dig min Lisiu hur duktig du var när jag var allt av oro om vi klarar ta hand om en sådant liten krabat hur du lugnade mig och hur vuxen du var då. Gratis på hans stora dag hi hi hi men det är din dag också MITT ÄLKADE BARN, mima små och stora hjärtegryn!!!! Pussnosssssssssssssssss/mamsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards