Direktlänk till inlägg 30 november 2009

..Juleskummmm..juleskummskummejuleskumm!

Av Linnéa - 30 november 2009 22:16

Hej Hej!


Ja i förra inlägget lovade jag att berätta vad jag tyckte om filmen "New moon" Måste säga att det bar superbra, ja gillar man sådana typer av filmer så bara att köra.!

Imrogon kommer boken, sk abörja läsa 3:an.. är så spänd på vad som händer.

 

Ja mycket som händer i skolan nu, projektarbete, och ja det är det ända än så länge. Men inte så bara!

Snart är det klasssittning, skoj!!

 

Men ska nog mysa lite med Pontis nu innan jag ska bädda ner mig i sängen. Ser att han behöver lite kärlek, hihihi   


Blev sugen på clementiner nu ikväll, och nästan ätit upp ett helt nät med clemiiisar    Inget ovanligt då! Men dessa var så söta och goda, så de bara slank ner liksom!

 

Pontis ja han mår bättre, men han har fortfarande ont i sina tassar. Är orolig för det. Men får se vad som händer efter återbesöket hos veterinären.

 

Ha det så bra i detta kyliga väder, tänd lite levande ljus och ät en eller två clementiner :))

Puss &Kram!

 

 
 
Ingen bild

eleo61

1 december 2009 00:46

Vilken vacker bakgrund har du hittat på, så julig och så vacker tycker jag, duktigt gjort och nu vill inget annat än julpysla med dig som på gammla goda tider/kramisar/mamsen

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

1 december 2009 20:24

Håller med bakgrunden är jätte väcker:)

clementiner är så gott äter rätt mycket här hemma också.
Det kommer gå super bra med Ponti.

Ha det så gott och hälsa mamma;)

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

1 december 2009 20:25

Inte kan jag stava heller:)
Det ska ju stå vacker

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria

2 december 2009 12:58

Haha du oich jag behöve rinter godis lindgren, vi har våra clementiner!!! :D ett nät var så är helgen räddad :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards