Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Myspysdag!!!

Av Linnéa - 19 april 2010 21:50

Hej Hej!

Ja det var ett tag sedan jag uppdaterade lite här,, men det har varit och hänt så mkt på sistone.

Men hur som hels så idag efter jobb så åkte jag, mams & Ponti ut till Lomma. Riktigt mys var det. Soligt och det blåste inte för mkt. Ponti halv badade också, vilket han nästan alltid gör :)

Det är alltid så roligt att se Pontis reaktion när han kommer ut ur bilén.. han ställer sig på ett speciellt sätt och lyfter huvudet och nosar vilt i vinden som blåser förbi. Och så skäller han också väldigt mkt. Hihihihi... för lillen kan ju få för sig att vi ska lämna honom,, så han sätter igång med sitt fina höga skall! :)

Hoppas att det blir lika fint imroogn.. då kan man gå ut och sätta sig på en gröning och bara koppla av. Behövs inte så mkt för att man ska må bra!!:)

Men  hur som helst så kommer lite bilder från denna myspysdagen vi hade idag !

  

  

  

  

  

  

  

  


Ni får alla ha det så bra.. och godnatt på er :)

Pusss


 
 
Ingen bild

eleo61@hotmail.com

8 maj 2010 02:23

Magnifik...fantastiska bilder och vatten.Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards