Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Linnéa - 13 juli 2010 17:35

Nu har det varit så varmt och fint väder hela föra veckan och äen denna halva veckan. Men nu när jag är ledig idag så är det ju regn och oska... hmm jag som hade planerat en strandrunda med bad och sol... men det är klart regnet behövs för det är så torrt, och dessutom är det bra för då är de inte så kvavt och Ponti mår lite bättre :)

Ja jag tycker verkligen synd om våra hundr, tycker vi det är obehagligt varmt kan man ju bara föreställa sig vad våra vovisar tycker.

 

Var på rastgården igår, var där i ca två timmar men ingen hund kom .. :P Som vanligt hihih ja man går nog om varandra, men sen påvägen hem träffade vi en kompis :) Så de fick busa lite i alla fall =)


Dessutom så blev jag så irriterad imrose när vi var ute och gick, vi promenerade till ratsgården och så ser jag att hala staketet är sabbterat, de låg ner på marken. Ahhhhh folk har verkligen inget att göra. Så onödigt, men jag fick ringa till komunen och de åtgärdade det samma dag, men onödigt jobb.

  


Från det ena till det andra så står det räkor på menyn idag .... så det är ju något gott att se fram emot :)

Men nu ska jag packa rygsäcken me jordgubbar, filt, boll, träningsgodis och min lille bombox... och så ska vi promenixa ner till rastgården :)

ha det så bra

pusssar från mig & Ponti :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards