Alla inlägg den 23 september 2010

Av Linnéa - 23 september 2010 22:38

Hejhopp

 

Idag var vi i skogen med Ponti & Spray :) De fick springa av sig lite och jag med faktiskt.... :)

Men de hade ju övningar idag också, och jag som är så rädd för alla dessa ljud av skjutande och av alla stridsvagnar,,, ush säger jag bara. Och helt plötsligt när jag går där på stigen med Vovisarna så ser jag denna stridsvagn köra mot mig. herregud tänkte jag, höll Ponti och Spray nära mig och ställde mig åt sidan, som tur var saktade de in farten när de såg mig, och vinkade hej till mig....

Här kommer en liten bild på en svampis samt en på oss i bagageluckan :)


     


Förra lördagen var det 20 års fest i Genarp hos min lilla snäcka. :)Super trevligt var de. Och Snart blir det inflyttningsfest hos Jessica & Andreas :) de gillar vi !

     


Nu ska jag & Ponti ut på vår sista runda för ikväll, mys!

 

Puss & Kram





Ovido - Quiz & Flashcards