Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

varför klaga på att det regnar??

Av Linnéa - 15 juli 2011 03:25

Jaha vad säger man hej eller godkväll/godmorgon?? Känner mig helt utvilad och kunde inte sova precis.... så varför inte sätta sig vid bloggen och knappa på tangenterna.

Alla klagar på att det regnar.. varför klaga det är väll mysigt att vara ute och gå då. Trotts att man blir genomblöt så att vattnet bara rinner ner från en så har det viss stil det också :) Sen när det bli varmt (för varmt för många) så klagar alla på att värmen är här och att det kunde varit svalare. Hur kom jag att tänka på detta. jooo pga att jag tycker mig nästan höra vart jag än går folk som pratar om vädret... jaa det var väll lite det jag ville ha sagt :) hehe


Från det ena till det andra så trodde Pontisen att han var en liten plutt idag. Han hoppade upp i soffan och såg allmänt söt ut :) hiiihhiii


Och på lördag kommer Pawel & Stelka ;D så i helgen ska vi åka upp till bua :)


Lägger upp en bild på lilla Ponti.. eller ska jag kanske säga ponti-färdinand :) Han sökte upp blommorna him selfe ;)

 

Får nog testa att lägga mig igen.. så godnatt och på återseende :)

 

PUSS & KRAMMMIS


 
 
Ingen bild

Amaaaaalia!

25 juli 2011 01:43

Hahhaa du placerade säkert honom vid blommorna! :D

Linnéa

26 juli 2011 12:53

Hur vågar du påstå det:P ahhah nej han satte sig faksiskt själv :) Färdinand i blodet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards