Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

vattenmelonis

Av Linnéa - 25 augusti 2011 18:25

Någonting som jag tycker om är vattenmelon. Japp jag har nu i detta fall nästan ätit en halv melon själv ;P fast den var dock rätt liten =) Tror att någon kommer att behöva använda toaletten ett antal ggr inatt....

 

Märkte igår att det blev mörkt så snabbt.. kan det redan vara tid för mörka kvällar??? Kunde väntat ett litet tag till:) Snart blir det dags att ta fram alla sina skor, vinterjacka, alla mina älskade halsdukar, mössor i olika färger och vantar.. ja snart kommer snön.. fast nu överdriver jag nog lite, men tiden går snabbt.

 

mamsen kommer hem och en vecka, jag saknar henne

& snart börjar både skola och jobb.. ja det blir mkt på en gång, men jag är super taggad och ser verkligen fram emot allt!


Igår kom ett Jahovasvittne fram till mig när jag var ute på promenad med Ponti. Hon började sin föreläsning och ville ge mig en del pappaer och blanketter, mitt svar var att jag inte var intresserad. Så började hon prata om Ponti. . och att han eller hon var fin, och stor etc.. och om han är snäll..

Mitt svar var: bara mot dem han känner, så tittade han på mig och sen på jahova-damen och skällde till. Duktiga Ponti:) Och se där, vem kunde ana det,, hon gick direkt.


 

  hej på er!

 
 
Sören

Sören

25 augusti 2011 21:40

Bra med Berner ibland ;)

http://www.ekespangs-unika.se

Linnéa

25 augusti 2011 21:53

Jajamen, man ska aldrig underskatta fluffisarna:)

 
Maaria

Maaria

15 september 2011 00:30

Du, när jag stötte på en jehovas så frågade hon vad jag trodde på så sa jag " Jag tror nog inte på Gud, men jag tror på att själen lever vidare efter döden" Då sa hon att jag var besatt av en demon, mitt svar blev genast " vem är det egentligen som är besatt?"

http://maaria.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards