Alla inlägg den 28 april 2011

Av Linnéa - 28 april 2011 23:07

Heej hopp!

Ja nu var det riktigt längesedan jag var här och uppdaterade... men vi kom hem från Polen för två dagar sedan.. sen är datorn på reperation och tömning, och ja nu sitter jag här på mamsens jobb och gör läxor (och uppdaterar litta) :=)


Idag tog jag massor av fina bilder på Ponti när vi var ute.. han satte sig under en buske som blommade.. och han såg ju ut som tjuern färdinand.. han är bara för söööööt lill killen-.-

Jaa vad ska man mer trycka ihop här.. fästingarna har börjat komma nu, tyvärr... Ponti har redan haft tre.. så¨nu köpte jag ett fästinghalsband igår, hade det förra året också och det var en super bra investering :)


Nej men nu ska jag inte sitta här inne,,, få¨r jag ju ingenting gjort :P

Hoppas datorn blir klar tills nästa vecka... har ju en hel hög med läxor.. attans vad man är beroende av dessa datorer..



puss och kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards