Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Linnéa - 29 januari 2012 21:16

Hej på er alla

 

Som vanligt var det ett väldigt långt tag sedan jag uppdaterade, men som ni alla vet (som brukar tiiia in & läsa) så vet ni att jag är lite slarvig med uppdatering:) Men någon måste ju vara den "slarvige"

...Redan slut på januari, eller ja nästan i alla fall... vart tar all tid vägen, det går bra nu ialla fall, kommit in i jobbet, snart börjar mina kurser och vad kan man mer säga än toppen!

 

Idag bestämde vi oss för att ta en tripp till Lomma, vilket var super skönt. Kallt som attans var det, men efter det frusna så finns det inget bättre än att bara vara hemma, att bara vara liksom.

Ponti ja han har ju sovit "nästan" hela dagen, vi kom nyss hem efter en lång runda, vilket jag var tvungen att väcka honom för:)

 

Men nu kommer lite bilds från idag, så titta och njut, för det gör jag :)!

Kram på er

  

 

    

   

  

   

   

      

Ovido - Quiz & Flashcards