Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Morgn morgon =)

Av Linnéa - 17 juli 2010 07:57

Godmorgon på er bloggvänner =)

Ja idag blev jag väckt halv sex, har jag lagt mig igen efter det? Nej de gjorde jag inte för jag har varit pigg ändåsedan dess :) kan vara att man blir så van att stiga upp till jobbet. ... Snart är mitt vikariat slut och tillsdess hoppas jag att någon behöver en kock där ute :) Ja det är bara att fortsätta söka jobb.. Men det är så roligt för de på jobbet vill ha kvar mig till den fasta tjänsten som ges ut i höst, men den är redan satt till en tidigare vikarie, men men roligt att de villa ha mig där och att de tyckter jag är duktig. För det är sånt man tar åt sig och blir superglad över när en person säger det till en  

 

Idag kommer mamsen hem fårn Polen :))))) Ja jag är då glad hihihih Kan knappt vänta tills ikväll, och tills dess ska jag minnsan fixa till räkfrossa här hemma :) Tänkte att det kommer som en liten överraskning :)

 

men nu ska jag nog fortsätta att städa, är på ett sådant röjningshumör, och då måste jag ju fortsäötta medan suget fortfarande finns :)

 

puss på er från Pontis and me :)

  


 
 
Ingen bild

Anna

17 juli 2010 11:43

Vilken fin hund du har.
/Anna

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

17 juli 2010 15:21

Jag håller tummen för dig att du skall hitta ett nytt jobb.
Det är alltid så trist när man måste sluta när man trivs att jobba på ett ställe.

Kan förstå att mamma blir glad när hon kommer hem till räkfrossan:)

Ha det gott nu och sköt om dig kjamen P.s Hälsa så himla gott nu

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards