Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Helgen var super mysig :)

Av Linnéa - 3 augusti 2010 22:51

Halloj


Ja förra veckan eller rättare sagt helgen bestod av en tripp till Bua.. <och  jättetrevligt var det, vi fick vila upp oss lite hihih

Lite trisst med vädret var det för det regnade två av tre dagar, men den dagen då det var fint badade vi med Ponti  Så han fick simma… och det ser då så fiiiint ut!

  

På väg, en liten kissepaus och kaffepaus :)

  

sen fick papsen i uppgift att öppna champangen, för nu skulle vi fira :) Fira att mamsen bytt bil, till en större så nu har Pontis gott om palts i "hans" nya Zafira :)

  

Mamusia & jag :)

  

Så och Ponti och hans "Zafira" så klart :)

  

Sen blev det en kvällsrunda och Ponti fick sin nya reflex väst  :)

Och sen kommer vi till det fina vädret på dag nr 2 :) Bad på gång :)

Shake shake!!!

ja torr måste man ju också bli....

Määää Mamsen du är söt hihhiii

Sen var det dags för sängen ;:P Och Ponti intog mamsen madrass, men där trodde han minnsan fel :P Men lite gos o mys får man ju ha innan det är läggdags.

Ja och helt plötsligt var det söndag och vi på vår sista runda innan vi skulle åka hem :)


Ja helgen var super!!! Och vet ni vad... imrgon åker vi igen!!! Kommer hem på fredag!

                 

Puss och Kram

  

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

6 augusti 2010 15:54

Det ser verkligen härligt ut:) och han är ju en fin gosse. Och även vad mysigt det ser ut när han simmar:)
Skönt med en större bil förstå om Ponti blir glad nu.
Ha nu en underbar skön helg och hälsa alla så himla gott nu, stora bamse kjamen från oss

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards