Direktlänk till inlägg 7 september 2010

pannnnkakor!

Av Linnéa - 7 september 2010 10:15

Godmorgon på er alla :)

Nu har jag nyss blivit färdig med mina sysslor i köket! Gjorde pankakor tills vår senare utflykt till skogen !!! Och till det ska jag göra varmchoklad, men det blir en senare fråga när det blir dags att åka!

 

Så nu sitter jag framför datorn och kollar igenom lite bilder... bilder på när Ponti var liten.

Kan inte förstå att att tiden går så fort, jag vet att jag nämt det ett antal gånger här på min blogg men fortfarande är  det ofattbart.

 

Jag minns allt så väl, bara när man tittar på bilder så minns man "ahh det var så det var den dagen" Tänk att ett fottografi kan fånga stunden :)

  

Denna bild var tagen den 25/8-2009. Det var andra dagen Ponti var hos oss, vi åkte till Revingeskog för att se om de fanns svamp och busa lite med Ponti. ååå jag minns hur jag borstade han, han tyckte inte riktigt om det för stunden men sen så bara följde han med i rytmen:) Och på vägen hem sommnade han i min famn, och likadant då kliade jag han vid örat hela vägen hem precis som jag gjorde dagen vi hemtade hem honom :)

 

Men nu till nuet, idag ska vi också till revinge, ska väcka mamsen vid ett tiden, hon har nämligen jobbat natt....


Krams på er


 
 
Sören

Sören

7 september 2010 22:11

Vilka härliga bilder! Skall bli kul att följa Ponti på bloggen.

http://www.ekespangs-unika.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards