Direktlänk till inlägg 8 september 2010

kvällen :)

Av Linnéa - 8 september 2010 21:37

Gooookväll allesamman!

Ja nu sitter jag här med en kopp te med massvis med honung i, japp jag har blivit dunder förkyld. Har haft ont i halsen i två dagar nu, ville inte rekänna att jag blivit förkyld, men nu måste jag. Näsan rinner som aldrig förr, halsen kliar och jag är matt. Tur att man inte är sjuk så ofta för då hade jag nog fått spel J hehheh Men nog pratat om mig, klaga ska man inte, finns värre saker att råka ut för så lite snuva är inget ;)

Kursen då:

Idag var det lite olika övningar, möten med andra hundar, inkallning och stanna och sitt. Ponti brydde sig inte lika mycket om de andra hundarna som han gjorde första gången, och han och hans ”bäste” vän pudeln, ja vad ska jag säga…. Det gick bättre idag J De kunde till och med sitta bredvid varandra utan morr!! Så det är SUPER!

Alltså denna kursen är väll bra, men den har inte så höga krav varken på hunden eller oss ägare… Kanske ska man inte ha det, men jag tycker ändå att man ska få ut mer tipps och träning om man går en kurs. Men de kommer kanske..

 

Ja nu har jag snart druckit upp mitt te, funderar på att lägga mig så man kanske sover bort förkylningen :) Men först måste jag lyssna klart på musiken som spelar på datorn, just nu är det Lenny Kravitz :)

Men tills nästa gång då!!

Natti

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards