Direktlänk till inlägg 5 april 2011

filmjölk och bloggande

Av Linnéa - 5 april 2011 19:04

Hej alla,

Jahapp nu sitter jag här framför datorn med mi nfyllda tallrik av banan, plommon, start och filmjölk... blev nämligen så sugen.

Nu medan jag äter/skriver/lyssnar på musik så tittar jag även på bilder från mitt gammla minneskort.. och på detta minneskort finns ju så många bilder från olika tillfällen och olika påhitt =) Bilder från mer än ett år tillbaka,.. så hittade jag denna fina bild:  

Och det var ju längesen ;P

Det var då inte igår Pontis var så liten.... nu till sommaren blir lillkillen två år gammal.. hur kan tiden gått så snabbt.. är det så enkelt att tiden går så snabbt.. ja jag vill inte ens tänka på det

 

Ponti ligger och sover nu, han ligger med huvudet på ett oxben han fått.. kan inte vara så värst skönt.. men han flyttar sig inte en millimeter =) Så någon form av massage i kinden finner han knske att det är, hehehe

 

Idag är det desperatehouswifes på tv.. har bara sett ett avsnitt sen det började nu.. har haft så mkt läxor.. och mer finns det.. men idag känner jag att jag nog får unna mig lite tv-tittning.

 

Kram Kram till er som tittar in ibland :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards