Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Linnéa - 10 januari 2011 14:00

Hej alla ni som tittar in då och då :)

 

Måndag idag.. början på en ny vecka! En spännande vecka tycker jag. Varför tycker jag det? Jo för mina kurser börjar! Den ena börjar till och med imorgon=)

Så de  ska bli  roligt!

 

Jaha vädret tänker jag inte skriva om för som alla ser med sina ögon är de en massa slask, iaf hos oss.. vad ska ja då skriva.. hmmmm

 

Kan berätta att Ponti fått en blå scarfs hihih de kommer bild på de sen! han är så söt i den, nu när de är vintertid så fick han en sådan.

 

   

Här om kvällen tyckte Pontis de blev lite kallt om rumpan, så han bad om en filt =) hihihi

    

Hittade dessutom lite bilder fårn min mobil som jag tog när de var som mest snö...  helt underbart!

 

Neeej men nu tror jag det är dags för mig att göra lite lunch!

Ha de så bra alla!

Puss & kram från mig o Pontis!     

Ovido - Quiz & Flashcards