Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Linnéa - 24 januari 2011 17:56

Igår gjorde vi en liten utflyckt till Lomma! Det var ju sååååååå längsedan.. Och som alltid var de super mysigt!

Blev lite promenad och träning med Pontis!

Jag känner att detta ska gå bra nu, träningen alltså- många metoder och tips har jag tagit åt mig och på något vis måste man hitta sin egen väg som passar både mig och Ponti. Men vi får se hur allt utvecklas, går de mot rätt eller fel håll så uppdatarar jag de när vi kommit så långt :)

 

Skolan ja det är mycket att stå i. Men de är så de brukar vara!

Imoorgon är de mattelektion... kanske inte det roligaste.. men jag börjar känna att jag hänger med o förstår mera nu:D och de är framsteg! Hoppas de kommer kännas så hela terminen ;) hahaha !!

Nu kommer lite bilds...

  

  

  

  

& efter dagens slut så fick Ponti ett "litet" ben från mamsen :) hihih

han älskade de!!!

 

puss & krams på er !!


Ovido - Quiz & Flashcards