Alla inlägg den 19 oktober 2011

..

Av Linnéa - 19 oktober 2011 18:44

Hej alla som brukar titta in på bloggen!

Som det säkert märks så har jag varken skrivit eller lagt upp nya bilder på länge.. men inte suttit vid datorn så mkt :) Nu sitter jag h'är i alla fall, och Ponti sig ett litet besök hit också. Så jag snabbt igång med webbkameran och fottade. Han är ju bara för söt, inte vill han ligga själv i sitt rum, han vill ha närhet och massa kärlek. Hihih

   

Men han är liten, en liten söt sockertoppis, när jag tänker på Ponti så älskar jag verkligen honom. Jag kunde aldrig tro att man kan älska ett djur så mycket... obeskrivligt. Vi har ett speciellt språk han och jag, ett som bara vi förstår oss på, en duett för hela livet

 

Men nu till något annat :)

Det har tillkommit en hund nära oss... en liten golden hona, Iris heter hon. Hon & Ponti bara älskar att leka med varandra, de känner av varandra redan på långt håll,, duper roligt att se.

 

Nu ska jag kila.. men ha det så bra alla!

Kram Kram


Ovido - Quiz & Flashcards