Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Linnéa - 26 oktober 2011 18:19

Idag har det varit ett riktigt ruggigt höstväder, med mycket blåst & regn. Men jag gillar det! Det är så skönt när man gått en lång runda med Pontis så kommer man hem, torkar hans tassar, byter om till mjukisbyxor o hoodtröja, pysslar med något här hemma eller bara myser med Ponti. Det finns ju nästan inget bättre =) Man ska uppskatta sånt här tycker jag=)

 

På tal om höstväder.... jag börjar längta efter vintern nu, efter snön och massa julbak! Inte för att jag inte bakar annars, för tro mig, det gör jag ! hahah Men när den perioden kommer som jag bara kan baka till andra, för det snart är jul, så ger man bort godis, bakelser och massa gott. Ja baka, stå i köket älskar jag!!!!

 

Det där lilla extra liksom...

     

 

hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards