Alla inlägg den 5 december 2011

Av Linnéa - 5 december 2011 23:27

Hej allihopa!
Ja nu har det blivit en lucka sedan jag bloggade igen, det går i våder det dära :) Men har haft så mkt jobb på sistone, så man har inte ens hunnit och sitta vid datorn, bara snabb chek på feacebook och thats is! :) Men nu tänkte jag att jag måste skriva lite i alla fall.

 

Fick lust att lyssna på lite 80-90 tals muisk, vissa låtar är ju bara så bra! Var lite annan kännsla i dem förr, kan jag tycka. Vad gör jag mer, jo äter mina älskade clementiner så klar, jag är ju rena clementinomanen, eller hur jag ska beskriva det:) Men ni vet nog vad jag menar!


Vad har mer hänt på sistone,,, det vanliga faktiskt :)

Hoppas ni alla mår bra, så ska jag cheka in era bloggar, imorogn=)

Godnatt från oss!

Ovido - Quiz & Flashcards