Alla inlägg den 6 december 2011

Av Linnéa - 6 december 2011 19:07

Idag har jag varit ledig från jobb, jätteskönt skall jag berätta :) Har hunnit med lite julhandel, träning, mys med Ponti, och lite annats smått & gott. Ja att vara ledig, är något som uppskattas högt:)

Idag har det till och med haglat här, blev lite fundersam när det kom, men det  var inte mkt, så inget att hänga i julgranen precis...

Imorgon är jag dock icke ledig, men det går väll det också.

Idag när vi var ute på promenad så blev Ponti full av knoppisar (som jag brukar kalla det) Små små frön eller hur jag skall förklara, som sätter sig i hans päls, och det långt in dessutom så man får dra en efter en... ja gisses han vet ju vart de finns också, ibland känns det som att han går in i just "de" buskarna för att han vet att man sedan pillar och borstar han en lång stund efter...

Ha det super!

  

krammm

Ovido - Quiz & Flashcards