Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Linnéa - 2 februari 2011 12:39

Hej alla glada!

Idag är det ingen skola, vilket är skönt i sig. Men högen med läxor och pluggande återstår. Men är man hemma kan man ju göra lite andra saker också, inte bara sitta och titta ner i matteboken. Så jag tog mig en paus och gjorde lite marcipanchoklad till pappsen :) Han älskar dem. Så senare idag ska ja skjutsa hem godisarna till han, hihih

  

  

 

Efter den pausen tyckte Ponti att jag behövde en till paus, så vi promenerade ner till rastgården. Som "vanligt" var det ingen där.. men det hindrade inte oss från att kasta lite boll, busa runt samt ge Ponti en skönhets-halvtimme :) Så nu är han borstad och fin :)

Så min paus blev "lite" längre än planerat ,men vad gör det, bara jag hinner med alls så löser det sig.

 

Men nu ska jag värma mig lite soppa, mamsen gjorde en ny varian av fisksoppa, med saffran och curry! De ni !!! hehe

pusss o kram tills nästa gång!


Ovido - Quiz & Flashcards