Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Linnéa - 24 februari 2011 18:45

 Idag har vi tappiserat köket!!! och super fiiiiint blev det =)

Så nu ska vi ta oss an stora rummet, fast det tar vi "kanske " nästa vecka, vi får se hur det blir med tiden!

 

Igår hade vi dessutom räkfrossa!!!! vilket var mumms som alltid. Så då passade jag på att koka fond. En soppa på äkta skaldjursfond är ju bara himmelriket! Så sedan var det bara att ge soppan lite kärlek idag, så vipps var den färdig! Det blev Bouliabaise förrästen,, en fransk fisksoppa!

 

Idag fick även Ponti besök av en liten dam, en liten Nadia =) Inte för att hon var på lek humör men de nosade och hade sig iaf...

Kommer lite bilds på allt sen

 

Sitter här och försöker komma på något jag kan argumentera om. Det finns ju så mycket när jag tänker efter, men just nu kan jag inte komma på något "bra" om ni förstår vad jag vill säga :)

Men det kommer väll när jag minst anar det. Anledningen till att jag behöver något att argumentera om är till en uppgift i skolan.


     

           

 

 

Men nu måste jag bara berätta en sak!

Jag & mamsen ska åka till KROATIEN i juni!!!!!!!!!!!!!!!!!

En födelsedagspressent till mig, och jag blir bara så glad :)

Kocham ciebie mamusia!

Ovido - Quiz & Flashcards