Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linnéa - 20 maj 2011 10:01

Igår hade jag och Pontis en riktig myskväll ute. Vi lekte, satt i gräset, jag kliade han under hakan precis som han älskar och det var bara toppen! Jag älskar det verkligen. Hade även kameran ut så det blev några bilder.

 

Inte nog med det så märkte jag när vi skulle gå hem att jag hade tappat Pontis halti. Så fick vi gå tillbaka till alla platser vi varit på.. och där gick jag ock letade i gräset och letade men ingen halti.. blev så arg på mig själv, jag brukar alltid fästa den i kopplet när jag inte använder den.. men så gjorde jag inte det.. Jaja vi fick ju gå hem eftersom det blev mörkt och vi hade redan varit ute i över två timmar. När jag kommer in i hallen ser jag haltin... hur virri i huvudet får man inte vara haha Inte lätt när man börjar bli äldre ;)

Så där kunde jag ju letat  hela natten efter den... men tur att den var hemma!

     


Åker upp till bua i dag, ska bli roligt, hoppas hoppas på sol så man kan sola lite :) Annars har vi fullt med projekt att göra där, så man är ju allt annat än syssel lös ;:)


Ha en trevlig helg, ni som brukar titta förbi ibland! puss & kram


Ovido - Quiz & Flashcards