Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Linnéa - 23 maj 2011 08:56

Hej hopp!

Japp nu har jag nyss ätit frukost.. så nu är jag mätt och belåten. Tänkte lägga ut lite bilder fårn visiten i Bua i helgen. Så dem kommer här:) :

    Första stoppet, för en drick paus... och sen när vi sklle fara så ville ju så klart inte Ponti hoppa in i bilen hehe men så fort han tror att vi ska lämna honom så hoppar han in snabbare än blixten.. men här så tänkte han säkert... hmm pancia bär upp mina baktassar så slipper jag anstränga mig. :) Typ så tänkte han säkert haha

          Och nu var vi framme... och gick vår lilla kvällsrunda.. lite på bärgen och lite på ängar så Ponti fick springa av sig :)

    Mamsen och kärleksgnuttan myser ihop:)

  Och nu utställningsposition.... vilket Ponti inte så

jättegärna ville till en början :) Men man får icke ge sig ;)    

    Han var på mys humör istället 

  Men tillsisst så !

  

Så det var lite bilds från helgen! NU ska moiii and Ponti gå ut och promenixa!

Ha det så bra puss & kram!           

Ovido - Quiz & Flashcards