Alla inlägg den 2 december 2009

Av Linnéa - 2 december 2009 12:07

Vi kom nyss in från en kisserunda och då kom det några snöflingor på oss. Inte var det många men även de små snöflingedetaljerna räknas :) Hihi..
Herregud snart är det Jul, det var inte längesen man slutade gymnasiet.. ja tiden bara rinner iväg. Först nu förstår jag vad alla menar när de säger: åhh du har vuxit så snabbt. Och allt går för snabbt!


Mys mys hemma är det, riktigt fiiiint med julemys :)

Måste säga att jag  längtar efter Julen. Minns inte sen när jag riktigt längtat så här mycket..Kanske är det eför att vi har Ponti nu!

För nu har jag allt. Jag har verkligen allt nu :), Så nu kommer jag inte kunna önska mig Ponti med ett rött rosettband längre för nu är han hos mig :)

Och om inte varje dag, så varannan dag tänker jag på dagen vi hämtade honom. På morgonen tänkte jag hela tiden att efter denna dagen är slut kommer mitt liv förändras..

Åh jag klappade och myste med han hela vägen hem. Och det var så härligt.. Jag till och med inte köra, så mamsen fick köra. Hihi och tro mig det är få gånger jag inte vill köra!  Kunde inte riktigt förstå att det var sant.   

I så många år har jag velat ha Pontis, och det har bara varit Ponti och nu har det slått in. Men i dags läget vet jag att jag inte hade klarat honom när jag var yngre. Att ha honom är ett heltidsjobb, ett heltidsjobb som ger mycket glädje, men också mycket energi och arbete (om jag kan uttrycka mig så)  :))

Så jag har mamsen att tacka för att hon väntade och stod ut med mina protestlappar i alla åren    Hihih Ja ciebie kocham !

 

Så nu medan jag sitter och dricker min cocacola med is och lime så tänkte jag att jag kunde dela med mig av lite som går runt i mitt huvud.   

 

Men istället för att knappa på tangenterna så ska jag nu gå och städa lite :) Alltid en avkoppling det!

Ha det så bra!

Kram!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards