Alla inlägg den 20 december 2009

Av Linnéa - 20 december 2009 21:27

Hallå hallå!!

Nyss kommit hem från stan, riktigt kallt är det. Men så tyst och mysigt!

Idag har det varit mycket lek i snön från vår sida! snön upp till knäna och det är inte lite det inte!

De hade inte plogat vägarna idag så man kom ju knappt ut från huset.... fick ploga fram så jag kunde köra ut med bilden från garaget själv, och klockan var över fyra på eftremiddagen! Ja helt sjukt måste jag säga! Men men !

 

Massa lek i snön, ja det är ju inget ovanligt nu längre! ÄLSKAR DETTA!

Har nog aldrig varit ute så mycket som jag är nu när jag har Pontis   Och jag vill ju ut hela tiden. Eller ja inte "hela" tiden.. ja ni förstår :) Hihih

Så här får ni se så mycket snö vi har: :)

  

Men desstu mer snö desstu mer hopp från Pontis sida, och nu har han till och med börjat äta snön,, ja vad säger man . hahah

  

Yes.. Och här är viiiiii :)  

  

Och Pontis, som tittar om vi hänger med i hans tempo! ;)

  

Men nu blir det lite te, behöver lite värma i kroppen :)

Puss&Kram!

    


Ovido - Quiz & Flashcards