Alla inlägg den 16 december 2009

Av Linnéa - 16 december 2009 18:50

Heeeej!
Idag kom snön!!!! Så himla roligt! Och ja vi var ju först ut :)

  

Ja, visst kan det vara skönt att bara sitta och se söt ut.

  

Även grenarna som sticker ut och är täckta av snö gillas.. mumms  

  

Och lite "konst" får jag ju bjuda på :)

  

Ja och även om han var lös så höll han fast i kopplet, för han kan ju inte tappa bort mig. "Host host"    

    

Och här kommer "min" älsklingsbild, Ponti/Bethoven när han så springer :)   Hihi

 

Ja idag var vi även en runda på stan, men herregud säger jag bara.. folk har ju verkligen brott till bussen. Knuffas och trängs i kön, det är ju inte så att bussen kör iväg utan dem.. ja ja vi hade dock ingen brodskan så vi väntade tills alla julgalna människor gått på..

Ja men nu ska jag hålla tummarna till lite mer snö...

Ni får ha det så bra,, dags för middag nu :)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards