Alla inlägg den 1 september 2009

Av Linnéa - 1 september 2009 14:53

Japp idag var det premiär för skolan för min del. Nervös var jag som bara den, men inte lika nervös som jag var inför gymnasiestarten. Men det är ju ändå fullt normalt det dära med nervösiteten ;)

Nyss förberett maten inför imorogn, tror att mamusia kommer bli glad. Kände mig sugen på moussaka (om det nu stavas så:P ) så tänkte bättre att jag gör det idag för imorgon är det skola igen och medan jag är där är mamsen hemma med Ponti och sen ska mamsen till jobbet, så slipper hon tänka på maten i alla fall :) Ja vi är ett riktigt team! :) hi hi hi hi


Varmt som in i bomben är det idag, det märks på lille fläkten med, han sover just nu och när vi är ute så dras han till skuggan snabbt som blixten:P


Men man ska inte klaga på värmen, för det är minsant skönt det med. För sen när kylan kommer så klagar man på att det är för kallt, så ska man klaga får man göra det tyst för sig själv :P !


Puss och kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards