Alla inlägg den 28 september 2009

Av Linnéa - 28 september 2009 14:39

Ja, nu sitter jag här och försäker skriva lite på min sammanfattning, går inte så jättebra om jag ska vara ärlig, men det blir säkert bra tillslut!

Regnat hela dagen i princip, så det var att ta fram stövlar och regnjacka när vi ska ut på våra promenader, och ja även om jag skulle erbjudit Ponti en regjacka skulle han inte velat ha den eftersom han älskar vatten ;) Han bara älskar att bli blöt, heheh Cool

Från det ena till det andra så kände jag lite vinterkänsla igår, vi hade levande - ljus vid bordet och ja det blev ju sådan mysig stämmning :)))Men vintern behöver ju inte komma än, eftersom då blir det så kallt och stiga upp från den varma sängen. Men jag är nyfiken på ur fläkten kommer att reagera på snö, han kommer säkert skutta runt runt o runt och försöka äta upp den, ja vi får se. Ja håller er uppdaterade när den tiden kommer :))

Men nu ska ja fortsätta, skulle bara  slänga in några rader här :)

FlörtKram-


Ovido - Quiz & Flashcards