Alla inlägg under september 2010

Av Linnéa - 7 september 2010 10:15

Godmorgon på er alla :)

Nu har jag nyss blivit färdig med mina sysslor i köket! Gjorde pankakor tills vår senare utflykt till skogen !!! Och till det ska jag göra varmchoklad, men det blir en senare fråga när det blir dags att åka!

 

Så nu sitter jag framför datorn och kollar igenom lite bilder... bilder på när Ponti var liten.

Kan inte förstå att att tiden går så fort, jag vet att jag nämt det ett antal gånger här på min blogg men fortfarande är  det ofattbart.

 

Jag minns allt så väl, bara när man tittar på bilder så minns man "ahh det var så det var den dagen" Tänk att ett fottografi kan fånga stunden :)

  

Denna bild var tagen den 25/8-2009. Det var andra dagen Ponti var hos oss, vi åkte till Revingeskog för att se om de fanns svamp och busa lite med Ponti. ååå jag minns hur jag borstade han, han tyckte inte riktigt om det för stunden men sen så bara följde han med i rytmen:) Och på vägen hem sommnade han i min famn, och likadant då kliade jag han vid örat hela vägen hem precis som jag gjorde dagen vi hemtade hem honom :)

 

Men nu till nuet, idag ska vi också till revinge, ska väcka mamsen vid ett tiden, hon har nämligen jobbat natt....


Krams på er


Av Linnéa - 2 september 2010 18:40

Verkligen...... Idag åkte vi till skogen.... blev dock inte så mkt svamp men vi fick kopplat av med en lång promenad!


  

Ponti börjar mer och mer likna sin pappa Emil, nu på äldre dagar heheh. Innan såg man mycket mer glimtar av Gaby i honom men nu är det nästan bara Emil-glimtar. Ja han är verkligen en stilig liten kille :)

  

 

Puss & kram på er!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards