Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Linnéa - 10 januari 2010 08:47

Ja nu sitter jag lite framför datorn, fast snart blir det nog att göra sig en macka för magen börjar kurra. Idag väkcte Ponti mig kl fyra på natten!! Det var så första gången, haha han var nödig så vi gick ut. Och allt stämmde han behövde gå på toaletten :P  

Sedan blev det väckning kl sju igen, så ja man behöver ju ingen veckarklocka precis :)) Och för tillfället sover han. Borde kanske också lägga mig då..? Får se :)

 

Igår var vi och såg ett makalöst bröllop på nöjesteatern. Så mycket som man skrattade, till och med så jag fick ont i magen ett par gånger :) hihihi

Så tack för en underbar förestllning min ET :) Mää Skarbiczka du förstår :)

 

nej... nu är det färdigskrivet för tillfället, magenskurr tar över!

Pussss så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards