Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Linnéa - 26 januari 2010 16:54

Idag har jag köpt hem en västa till Pontis!!!

Nöjd blev jag med... Och Ponti verkar tycka om den också. Än så länge kommer jag bara vänja honom vid att ha väskan på sig. Och sedan succesivt kan man lägga i något, men som ändå inte väger så mycket. Han är ju fortfarande en liten pluttis   

  

Jaa.. och att köpa väskor ja det finns ju en hel djungel med dem. Hittade en fin väska, så frågade jag vad den låg på för pris.

900 :- Ja det var ju inte så relevant för min plånbok:P Hihihi

Men att den kosta så pass mkt var säkert för att den var till vandring.

Men denna väska Pontis har på sig passar honom utmärkt :)

  

Först var vi i en annan affär, där de skulle ha kommit in sådanna här väskor. Så pratade jag med expiditen innan vi åkte dit, och hon sa att den väskan var i utmärk kvallite och att fickorna var stora, att de rymde ett antal mjölkpaket. Och den väskan kostade bara 250 kr. Så då tyckte jag det lät bra. Men sen när vi kom dit och jag skulle prova den på Ponti så ser jag att fickorna rymmer max en vattenflaska. Så de dära "ett antal " mjölkpaket var ju inte så sant.

  


Och igår på nyheterna så sades det att det skulle komma mer snö, mer snö, mer blåst och ännu mera kyla... brrrr :)


Ha de så bra :)

pussssssssssssssssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards