Alla inlägg den 13 november 2011

Av Linnéa - 13 november 2011 22:16

Nu börjar min fot bli bra igen.... för första gången på rätt länge gick jag o Ponti på en lite längre runda.... super skönt och jag har saknat det. Vi träffade även på Robbin, Pontis "bror" kan man nästan säga :) De har växt upp tillsammans, och har en speciell kärlek till varandra, speciellt att de delar på allt, så som pinnar då :)

  

  

 

Jag undrar när snön ska komma,?? tycker det kunde vara dags snart. Låter kanske vansinnigt, men det är så mysigt att vara ute när det snöar, eller när det precis kommit ett par centimeter ny snö... för är man då ute så märker man att det är helt knäppt tyst.... man hör bara sina egna fotsteg, och Pontis flåsande

Och sen när man kommer hem, så tar man av sig alla lager med kläder, och bytar om till mjukis, sen är det massa levande ljus hemma och den kännnslan tycker jag om!

 

Men jag väntar, kan ju inte riktigt göra mycket mer, än så. Den som väntar på något gott väntar aldirg för länge sägs det ju!

 

Men nu är det nog dags för sängen!

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards