Alla inlägg den 26 november 2011

Av Linnéa - 26 november 2011 17:12

Tiden den går så fort, imorgon är det redan första advent, och snart börjar ett nytt år igen. Är det meningen att denna tid skall gå så fort, eller är det bara jag som tycker så... hmm Men men snart blir det dags att baka en massa, och framför allt göra julgodis! Och massa marcipan figurer, japp jag älskar sånt här!

 

När jag satt vid datorn innan och hade lite tid för mig själv, datorn allt som skall kollas, olika bloggar, facebook och lite jobb "arbete" som måste göras så han jag även att titta igenom lite bilder.... så fastnade jag i albumet från i sommras... där bland annat bilderna från Kroation var... ååå så mysigt vi hade det! Älskar verkligen att åka utomlands. Ja det är mycket jag tycker om, men det är väll så det ska vara :)

  

  

Snart kommer vära vänner hit på middag, så jag ska nog avsluta mitt bloggande

Ha det så bra alla ni som brukar titta in här!

Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards