Alla inlägg den 28 november 2011

Av Linnéa - 28 november 2011 20:38

jaha,,, nu ligger jag här i soffan med datorn i höggsta hugg, kände att sitta vid bordet inte var lika bekvämt som att gosa ner sig bland alla kuddarna.

 

Nyss kommit hem från vår långa runda, Ponti är trött "som vanligt" efter rundan och jag, ja jag är också trött :) Men det får man lov att vara ibland. Imorgon ör det kurs:D fast det är sistra gången för denna terminen.. men det kör igång till det nya året igen, så det är bara att slipa på recept och väääänta :)

 

Mätt är jag också, ätit kyckling och grönsaker, och inlagd vitlök.. mummms på vitlöken. Ja man håller sig frisk i alla fall!

 

och från det ena till det andra, vilken storm det var igår. Men "lite" blåst hindrar ju inte mig från att gå till affären och köpa pepparkakor,,, jaaapp ni läste rätt. Var så illa tvungen :) Blev så sugen hehe Nöden har då ingen lag hos moiii

 

Ha en fortsatt trevlig kväll kära ni!

Hej svej!

 

Ovido - Quiz & Flashcards