Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Linnéa - 14 mars 2011 12:32

Jag klarade matteprovet ;D;D;D;D;D Trallalala !!!

Är så himmmmmmmmmla glad, kan inte beskriva det riktigt, och kan dessutom inte sätta ord på hur glad jag verkligen är. Första provet i matteB kursen avklarad! Bara tre kvar då hehe

på tal o prov, så är det naturkunskaps prov på torsdag och sen på tisdagen efter är det matte prov,, ja gisses dessa prov på prov, och dessutom en hel hög med studiearbeten på psykologin, men man ska ju inte säga att man är syssellös, för det är man ju definitivt inte!

 

Idag ska moii och mamsen träna :) Det ska faktiskt bli skoj, år se hur illa min kontition verkligen är, även om jag vet att den är super duper dålig :) hehe

 

I helgen tyckte dessutom Ponti att han skulle få fiheten att hoppa upp i papsens säng. Och japp det gjorde han, nöjd var han också.. han bara låg och tittade på mig och i princip sa:

- pancia, titta på mig, här ligger jag och är SÖT :)

 

(typ så sa han ) :))))

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards