Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Linnéa - 19 mars 2011 16:07

jaa mycket har väl hänt sedan jag sist tittade in tycker jag.. har hunnit bli ett år äldre samt att idag har jag o papsen rensat "grejer" på kolonin. Jaa i torsdes fylde moiii år=) Vaknade av att mamusia & synek kom in o sjöng :) ponti hade en ros i munnen som han gav till mig, först ville han dock inte släppa den hehe men sen så :)

Har redan provat min pressent, fick ett par tretorn stövlar :)!! Ohh så sköna de var, ville bara klämma in det :)  

Fick även en kamera av papsen,    har inte hunnit prov klicka med den, men det kommer... så nu längtar jag ännu mer till Kroatien, för då blir dte nya kamera där :)

Och den bästa presenten var min bukett, finns inget bättre än den !!

  

Kvällen sedan var supermys!!!    Jättegod mat och övergod dessert :) Det gillar ju jag ;P

 

Idag då.. ja då rensade vi lite onödiga grejs på kolonin, körde till tippen ett par gånger, men nu är mer än hälften taget, så skönt!

 

men det var litta om det.. puss o kram så länge

Ovido - Quiz & Flashcards