Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Linnéa - 28 mars 2011 16:39

Varit i Bua i helgen, men innan dess så har vi haft överaskningsfest för papsen. papsen fyllde nämligen 60 år förra veckan, och jag o mamsen har länge planerat en fest för han. Så hyrde vi lokal, gjorde all mat, allt bakat och bjöd ungdomsvänner ( som de inte setts på över 20 år), jobb kollegor, släktingar, moster och hennes man från Polen och så blev papsen kidnappad till festen :)Min kompis hjälpte oss. Papsen hade aldirg träffat henne tidigare, så hon åkte för att kidnappa honom, och sa till han att han skulle hjälpa henne att sälja hennes bil, för att hon skulle till spanien,, och att jag skulle följa med,, så satt de och planerade detta i bilden påväg till oss (papsen fortfarande omedvetande vart han skulle, eftersom att han hade ögonbindel på hela vägen) hehehe ja allt blev så lyckat, och papsen blev så överraskad att han fick tårar i ögonen.. Detta kunde vi inte gjort bättre mamusia, :)

     

     


Sen så åkte vi till Bua i lördes då, på en mini utflyckt.... :) Riktigt fint väder hade vi där uppe också.. Så nu sitter jag här och uppdaterar för er som läser :) Men jag får nog ta tag i mina böcker istället, för nu har jag inte gjort läxor på hela helgen...

     

  

 

Det var väll lite från helgen =)

Krams på er!


Ovido - Quiz & Flashcards