Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Känner min lite trött ,

Av Linnéa - 3 september 2009 20:33

Ja hej på er!

Idag var det tredje dagen i skolan och jag sägar bara fy tusan vad mycket man måste lära sig och sen ännumer läxor, ja ingen sa att det var lätt, men jag får bara bita ihop. Snart måste jag nog fortsätta med min pedagoggik bok "hur vi lär". Ingen höjdara men den blir kankse mer intresant senare :)


Ja och nu är det ingen skola förräns på måndag. SKÖNT!!! men ledig är jag ju inte för det, måste läsa ut boken.


Ja nu är det bara jag och Ponti hemma, mamusia har åkt till Polen ikväll. Hon tar färgan över i natt. Bara resan går bra. :)

Så nästa vecka är det papsen so kommer vara hemma med lille fläkten när jag går i skolan. :)


Ponti ja han sover i mitt rum nu som en stock, han har nämligen bekantat sig med shipboy (susis och matias hund). Och sen har vi lekt med tennisbollen han och jag, han börjar bli riktigt snabb nu så han springer ifrån mig nu när jag jagar honom :P Men det är ju bara bra för då får jag motion!  ;) hi hi hi


Nej men nu ska jag ta och lägga mig för jag är helt slut i kroppen och i tänkandet. Ponti, läxor, skolan ja det tar på krafterna.

Ha det så bra.

puss & kram :)


Och määä till min mamusia <3

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

5 september 2009 21:27

Förstår att det är tufft för dig, men det kommer att gå bra;)
Hoppas att resan för mamma din går bra och att hon har haft det trevligt.
Jaha så morfar skall ta hand om den lilla charmtrollet när du är i skolan.
Ha det nu så bra man bara kan och va rädd om dig, stora kjamen från oss från Öland;)

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

NIlofar

5 september 2009 22:02

söööta nii eee allihopa(då mena ja dig din mamma o lilla ponti)(aa):)

 
Ingen bild

maria

7 september 2009 09:54

Så gulligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards