Direktlänk till inlägg 12 december 2009

Fiiiiint väder :)

Av Linnéa - 12 december 2009 13:58

Fint väder är det idag! Solen är framme och sandlådan här på gården börjar lätt tina upp:P Hoppas det kan komma lite snö! Rätt mysigt om den  kom   

Måste även säga att alla dessa nya smilisar som finns här på bloggen är urgulliga. " Ja vissa i alla fall"   

 

Hur som helst, nu är jag hemma, nyss varit ute med Ponti. Satte oss på en bänk och bara tog det lugnt. Eller rättare sagt jag satt på bänken medan Ponti smakade på pinnar och nosade runt. Hihihi   Sen kom mamsen och vi gick en bit :)

  

Och här är han, ett litet busfrö.

  

Men man kan ju inte alltid vara busig, så här tyckte han att posen får va lite mer ståtlig! Hehe..

Sitter och visar upp sig, man vet ju aldrig vem som kommer förbi   


Från det ena till det andra så är jag jättesugen på soppan "Bouliabease" Såååå gott.. men snart gör jag den, bara lite till ;) Och för er som inte vet vad det är för soppa så är det en fransk fisksoppa! :))

 

Ha det så bra!

KRAM..... 



 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

16 december 2009 14:20

Jag hoppas också att vi kan få lite snö och allra helst en vit jul hade varit så fint:)
super fina bilder på en stillig kille:)
Ja även din mamma ser bra ut ;)
Ha nu en super skön dag och va nu rädda om er, kajmen från oss

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards