Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Lite om Julen och lite om idag :)

Av Linnéa - 26 december 2009 22:14

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Ja det var ett tag sedan jag uppdaterade lite här, men har faktiskt inte haft tid och dessutom så har inte internet fungerat ;S Som vanligt då:P

Men hur som helst, hoppas ni alla haft en mysig och trevlig Jul! Det hade vi i alla fall :)

  

Och Ponti blev ju mer än glad över "en" av leksakenra han fick, så han märkt e ju inte ens att han hade tomtemössa på sig, med flätor på, hihihi   Hade han inte varit så upptagen med att bita och smaka på plasthandtaget så hade han nog minnsan märkt det =)


  

Ja och lite innan vi började att förbereda här hemma så gick vi alla tre ut på en promenad + lek runda :)

 

Från det ena till det andra så har jag hållt på med min klänning nu. Har haft den på hyllan ett par månader, men nu ikväll blev jag sugen på att sy, så lite blev klart idag! Men långt ifrån färdigt :)


Snart är det nytt år..... och då blir man ett år äldre, ja herremingissen tjugo år ja det känns i mina gamla ben  hahah Nej där skämtade jag!


Men lite om idag då! Åkte till NovaLund för att titta, tur att jag var där vid tio annars hade jag ju lugnt vänt igen:P Så mkt folk, så det var ju till och mer folk än om man jämför med Ullared, och det säger mycket. Alla bara knuffas och puttas och ja jag vet inte vad, det är ju inte så att allt tar slut på 5 min.... men men. Hittade fina saker. Så jag är glad :)

Dock när jag skulle hem så slogs två bilister om min parkering, den ena från höger trodde ju han var först och så började han blinka, bilisten från vänster trodde han var först så han började blinka in. Och när jag backade ut och körde där ifrån möttes de på mitten, och ja sen kan man ju räkna ut vilket gnäll o skrik det var från båda hållen:P

 

Efter det så var jag på Värpinge vid ravinen och gick med Pontis :)  Jättefint var det där idag för solen tittade fram riktigt mycket=) Och rastgården där är ju ENORM! Så där kunde både jag o lillen springa fritt . Och papsen ja han var också en höjdare på att springa med Pontisen idag, haha 

 

Ha de!!! Kommer kankse in o skriver lite till någon dag om comhem tillåter :P Annars synes vi på det nya året!

 

 

Kram Kram   



 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

29 december 2009 20:10

Är verkligen glad för eran skull att ni fick en skön jul trots allt:)
Fina bilder :)
Jag kan inget annat än att säga att folk är inte kloka. Och jag kan även se dem som slogs om din pakernignsplats hihi

Ha nu en skön kväll och njut av allt.
Hälsa så gott nu till alla, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 25 januari 2014 12:03

  Kära läsare... kanske inte så många som tittar in längre.. eftersom att jag inte bloggat på väldigt länge. Men det har sin orsak... har skapat en sida på facebbok ist: https://www.facebook.com/matmedlinnea Den handlar om mig, mat, och min resa...

Av Linnéa - 3 december 2013 14:44

Då är det dags igen! NU kör vi!!! Blogga deluxe nu då... nä inte så kanske.. men mer än det senaste året! Men nu tänkte jag även att jag skulle få in litta av det jag håller på med, dvs MAT! Så tjohej sålänge!     Så nu..... fortsätta jubba...

Av Linnéa - 2 november 2013 20:57


 

Av Linnéa - 2 april 2013 22:14

Godafton! Här om dagen när jag körde hem från jobb, kom jag att tänka på en sak. Det slog mig, bloggen! Bloggen jag startade när älskade Ponti blev en del av mitt liv. Här skulle jag ju skriva om allt och inget, vilket jag gjort till viss del "tidi...

Av Linnéa - 14 augusti 2012 20:57


Hej alla!   Ja.. en så lång paus från skrivandet som denna gången har jag nog aldrig haft.... Vet inte riktgt varför jag slutade skriva.. kanske är det för att facebook tagit över världen? Sommar är det i alla fall, älskade sommar. Semestern är...

Ovido - Quiz & Flashcards